
tisdag 30 mars 2010
torsdag 25 mars 2010
BOURGIE...

lampan, en ny investering... Härlig lampa från italienska Kartell. Passar bra med min Louis Ghost stol och mitt gamla skrivbord, som har blivit svartmålad.... Har varit flitig och målat blite möbler svart! Måste säga själv att det blev snyggt! Cheerio! Ska ut och handla lite påskliljor och pärlhyacinter. Tänk att det är påsk om en vecka..tisdag 9 mars 2010
måndag 8 mars 2010
KVINNODAGEN...
onsdag 3 mars 2010
söndag 21 februari 2010
SOVRUMMET...
med inspiration av U.S.A. Vet inte varför, men jag gillar "stars and stripes". Både inom intredning och kläder. Systern åker till Staterna nästa vecka och jag skickar med en liten inköpslista... Snöstorm idag....Så det blir en sväng ut på yogatimmen, efter det blir det att stanna inne och värma mig med katterna.tisdag 16 februari 2010
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)







