fredag 22 augusti 2014

I Trädgården...



har sommarblommorna fått ge vika för barrväxter. Inga höstblommor i år, bara grönt. Älsklingen har varit  händig och fått stenarna på plats framför dörren och köksfönstret. Sååå snyggt! Jag har haft huvudvärk och täppt näsa, allmänt i dåligt skick. Beklagade mig för syster som insåg av mina vaga symtom att jag led av allergi. Har tydligen blivit allergisk på "gamla dar". Vår och höst. Tog en Zyrtec, och huvudvärk och täppt i näsa försvann. Magic! Satt på bryggan och metade med katterna en kväll. Inga fiskar fick vi men en härlig stund i lugn och ro. Ska försöka ta mig till Bloppis i morgon. Vi ses!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänkte bara komma in och hälsa artigt, när jag såg din adress. Skall kolla in mera lite senare. Jaaha, här sitter du då på knä inför växterna i krukor. Kanske inte min grej, men har ändå en massa uppgifter i trädgården annars. Välkommen in även till min blogghörna. Ha det gött. :D